sábado, 14 de enero de 2012

Motivació

Dijous matí, tinc el dia lliure per anar a escalar preo no trobo ningú. Sento un impuls agafo la furgo i cap al cogul. Que hi ha boira? millor!! així no em torrare de calor. Me´n vaig cap al sector universitat, els sostres estan secs i les sortides dels blocs es poden fer tot i la humitat. Tot sol,començo a probar el sit de la dreta del tot, i per fi em va sortir!! Estava cansat de caure dalt per la pila,.Ara toca l'anabolica, la mateixa sortida i començant a l'esquerra del sostre. Acabo molt content ja que l'ultim cop no m'hi movia i ara ja em surten tots els passos enllaçats fins a juntar amb l'altre tros. a veure si cau el proper dia.....

Fanatisme i motivació per els nuvols, tot i que per al cogul els nuvols anaven a ras de terra :




Quico

2 comentarios:

  1. MOLT BE QUICO,VIDIACO Y BLOCAZO,FELICITATS.HABE ZI NOS VEMO ANQUE SEA PA EXA UNA BIRRILLA,ENTRETANTO UN ABRAZO COMPANY.

    ResponderEliminar
  2. Molt bona Quico!!!ja feia temps que li anaves darrere!felicitats bou!!avere si ens veiem aviat, ara kuan acabi examens!a cuidarse bou!

    ResponderEliminar